vädret



Nej, nu åker jag fan hem. Vädret i Shanghai zuger! Det är så fruktansvärt fuktigt och helt sjukt varmt. Går fan inte att beskriva. Såfort vi har en dag med lite sköna fläktar blir jag så tacksam att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag ba: tack tack tack tack!!! T o m folk från länder där somrarna är helt sjukt varma dom med är i chock. Det är fukten. DEN SUGER!!! Om kineserna skingrat moln, kan dom inte suga upp lite fukt också? Utbölingarna klagar!

P.s
Det befinner sig TRE tyskar i vår lägenhet. TRE!!!! Det räcker fan med alkistyskan och hennes skypesessioner med massa bärs och cigg varje kväll. Nu ärom i alla fall tre och jag tror dom hör dåligt hela bunten. Va ere med vuxna som skriker när dom pratar. Tyskan vill iaf ha fest varje kväll så att hon får anledning att hiva i sig ytterligare ett sexpack Suntory. Helv helv helv helv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback