En kines frågade MIG om vägen idag!


Naw Martin ser ut som en jag vet inte vad för göllit.


Ehehehehhee tänkte bara visa vad jag gick och gjorde i fredags. Det är alldeles för lätt att vara spontan här. Har aldrig behövt boka tid eller vänta. Dom bara sätter en på en stol och frågar vad man vill ha och så gör dom det direkt. Nästa gång har jag tusen små glittrande plastdiamanter på naglarna...Det kommer sluta där. Jag vet det.

Jag har fått ett kusinbarn! En liten tjej. Min kusins man ringde och berättade. Sen frågade han vad jag ville att han skulle göra med alla kryddor och salta grönsaker min morfar bad honom ta med sig hit till Shanghai. Jag har inte ens ett kök. Får skaffa det!


Kommentarer
Postat av: towis

men åh snygga naglar igen! jag har blivit lite nagelbesatt och jag äger kör på diamanter, ju vräkigare desto bättre ive heard! finns inget som heter osmakligt eller för mycket!

2009-09-13 @ 17:28:37
Postat av: Mathilda

snyggt! en skönhet klär i allt, tänk om man kunde unna sig sådant!

Postat av: annahita

HAHA YEAH! en american manicure!!! fan jag vill ocksåååååååååååå! lär ju ha kostat typ 18 kr?

2009-09-14 @ 08:55:52
URL: http://whinar.se
Postat av: camillis

towis: åh tack! jag ska också köra på diamanter. tjejen som gjorde mina naglar frågade om jag ville. men jag sa att jag kör på det nästa gång. tjejen som satt bredvid mig fick helt sjuka naglar. hon satte liksom på allt som gick att ha på naglarna. helcrazy, men fint.



mathilda: åh blogspot är nerstängt så jag kan inte läsa din blogg :( jag ska lära mig hur man gör, köpa med mig alla produkter och sen ska jag fixa allas naglar!



annahita: hehehehe det funkar ju här så jag vågade testa! jag har akryltjafs på naglarna så det var rätt dyrt typ 150 spänn. inget om man jämför med sverige iofs.

2009-09-14 @ 12:14:53
Postat av: towe

jo jag gjorde när jag var i thailand de hade massa tidningar med heeeeelt sjuka saker typ sånt som hängde och stod ut och grejer. verkade liiiite opraktiskt kanske men bra på ett tacky sätt!

avis på att det är så billigt over there sku aldrig lägga dom pengarna det kostar här... blir hemmafixarn istället :)

2009-09-14 @ 19:41:49
Postat av: annahita

haha asså OMG, camilla skaffar akrylnaglar! jag trodde aldrig att denna dag skulle komma!



^_____^

2009-09-14 @ 19:44:39
URL: http://whinar.se
Postat av: Mathilda

bloggen har inte överdrivet mkt att erbjuda just nu. mestadels strunt.



ja, du måste, vill ha!

allt ser så fint ut!

2009-09-14 @ 21:52:11
URL: http://carinmathilda.blogspot.com
Postat av: camulle

annahita: JAG VET DET ÄR SJUKT, men också sköj... skönt att man kan bah göra helt crazy grejer här.



towe:jag kom på att det kan ju räcka med ett finger så slipper man hålla på å böka. ja, lol. skulle aldrig göra ngt sånt här i svärje.



matte: hihi cami fixar :D

2009-09-15 @ 02:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback