hängde lite på 91a våningen.


Utsikt från baren.

Befann mig alltså lite för högt upp i en skybar och tog en drink tillsammans med Martins familj samt Din. Började må dåligt ganska så snabbt och väl i taxin tillbaka var jag lagom spyfärdig. Tror inte jag är gjord för höga höjder, men det var häftigt i alla fall. Synd att vädret inte var så sköj bara.

För övrigt är det 20 grader ute nu. Är så himla gla! Sen tänker jag på hur kallt det kommer bli om bara en vecka och då blir man ju ledsen igen.

Kommentarer
Postat av: annahita

oj, men shit! man ser ju typ inte ens marken!

Postat av: cami

annahita, ser du inte heller din kommentar? jag ser den bara om jag loggar in på min blogg. tror du skrev ngt om att man inte ser marken. man gjorde det om man böjde sig fram, men jag såg inte marken precis under huset(kanske för att jag inte vågade titta). dessutom såg jag inte heller övre delen av huset när jag tittade upp. det försvann liksom in i mökret. asläskigt.

2009-11-26 @ 04:36:39
Postat av: john

men åhhhh va grymt!!!

2009-11-28 @ 13:30:13
Postat av: Sigge

Shiiit!

2009-11-30 @ 22:59:50
Postat av: camilla

men kom hit råå era små fättooor

2009-12-02 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback