nästa gång blire grishjärna till middag

sjukt dåliga bilder. här ser ni iaf lite av ett najz shoppingstråk. blev förföljd inne i en nikebutik av en kvinna som ryckte i oss och skrek: cheapo cheapo! hon ville sälja fejknike, men jag sparar sånt till imorgon för då ska vi till "cheap pudo". asstor fejkmarknad. hoho!
tog en timme för oss att hitta till tunnelbanan :( vi var ledsna och hungriga så det fick bli tröstmat på mackedonken. tvshop på kinesiska. här säljer dom en lotion som tränger in i huden och tar bort allt det smutsiga som gör huden brun. hehehe!hus

åh alla bilder tappar färg såfort jag laddar upp dem :(! imorgon ska vi tvätta fötterna och få massage. ÄNTLIGEN! hoppas martin tycker det blir skoj också. roligt att få vara med någon som aldrig varit i kina förut. KOM ALLA KOMPISAR! ni måste hälsa på mig så vi kan shoppa lite cheapo cheapo fejki fejki, tvätta fötterna och äta kycklingfötter. jag har ätit allt jag blivit bjuden på utan att fråga vad det är. martin också! åt duva idag. smakade som anka fast lite torrare. åt dock inte hela huvudet förutom näbben som dom andra gjorde :( kanske en annan dag. här finns inga duvor på stan. kanske är dom importerade från sergels torg *hoppas inte*

 jag saknar mailadresser nu när jag inte kan ta mig in på facebook. maila mig på: [email protected]!!!


Kommentarer
Postat av: annahita

asså OMG det där huset!!! jävlar!



fan vad sugen jag är på att komma dit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback