Oj då

Hur ska man summera tiden som gått nu då?
Hänger mest hemma hos min bästis Skyler. Bor här i princip. Han är så BRA. Pluggar fäshion precis som jag, fast är konstnär från början. Vi har kul jämt. Saknar Armando ofc..men han har lovat mig kubansk mat när denna vecka är över. Sista veckan i skolan. Megaångest. Har så mycket jag måste hinna bli klar med. Snittar 4 h sömn per natt.
Är helt slut, men har kul, så jag orkar ej tänka på det. Även om jag slumrar till ibland.
Min favoritlärare gick bort för tre veckor sedan. Orkade knappt gå till krokin efter det, men fick A i alla fall
så det var ju bra. Skickade in min ansökan till Beckmans idag. Den stressen alltså. Kombinerat med alla slutprojekt i skolan. Tål mer än jag trodde. Det är väl grymt.. Varför skriver jag detta? LOL! Men antar att det är bra att sätta sig ner lite och tänka på vad fan man håller på med. Nä nu ska jag hålla käft. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback