den lilla mulvadisen har vaknat



Giid vad den nya sängen är så mkt mjukare och bättre än den gamla. Behöver inte längre vakna av att jag är alldeles öm i höftbenen. Iaf..wassevah...är LEDIG idag. Måste städa här iofs (har redan skrubbat sönder köket och tagit mig friheten att sno kaffe från vår tyska flatmate som tack) och jobba litte hemifrån. Min chef brukar smsa mig grejer att göra, men eftersom ngt är fel på min mobil så har de inte kommit fram. Tror jag inte fått ett sms sedan några dagar tillbaka (var inte dissad av alla trots allt). Va ere för fel? Va ska ja göö? Vill inte ringa på kinesiska.


Kommentarer
Postat av: Robin

Snygg! tänk att vakna upp så där varje morgon

2010-05-07 @ 19:38:22
Postat av: mengo

På riktigt?? Haha, vilken komplimang!

2010-05-08 @ 13:55:29
Postat av: Robin

yes, fo' real! jag delar gärna ut komplimanger.

2010-05-08 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback