fashion och så sur



titta! jag har gjort mitt första kollage. tog typ två timmar för att jag inte kunde bestämma mig för vilken väska jag ville ha. väskan är iaf från dolce&gabbana, skorna cdg och resten har jag ingen aning om.

det går inte att vara på jobbet pågrund av alla giftiga ångor. dom håller på att måla om och färgen är av världens sämsta kvalitet och dessutom helt sjukt giftig!!! väggen känns som torr krita och suger åt sig smuts hur lätt som helst. det gör att man måste måla om hela tiden. vår lägenhet var helt nyrenoverad när vi flyttade in och våra väggar behöver redan målas om. det funkar inte att t ex lägga om en väg flera gånger om året för att gatustenarna flyter upp pågrund av att "fogmassan" består av grus. det handlar inte om att det inte finns några pengar i det här landet. tvärtom lägger man hur mkt pengar som helst på att det ska se fint ut på ytan här. spelar ingen roll om man måste göra om det tusen gånger..gaah, satsa på kvalle och ge arbetarna värdiga löner så blir det bra för båda och för mig också. sen kan ni lägga ner resten av era oförtjänta pengar på MÄNNISKOR som behöver pengarna istället för att krossa ännu ett bostadsområde för att ni vill bygga ännu en äcklig jävla gucciskyskrapa. jävla rövarsellandhelvete.

sen undrar jag hur fan detta land kunde få tillåtelse att hålla expot? och os?!?!?!?! jag får ont i magen. vad skönt att dom kommer städa bort alla sjukt fattiga människor som hjälpt till att bygga hela den här stan och paviljonger på bara några månader så att alla rika västerlänningar på lite skön semester slipper se dom sen. skönt asså.

nu vågar jag inte skriva mer.

hoppheeej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback