slarvigt surt jävla inlägg om grisar



ligger och slösurfar lite. har som vanligt sovit skitilla. upptäcker att kanske världshistoriens äckligaste man (40+ från schweiz) vill bli vän med mig på den där sidan jag nyss blev medlem på. ser att han har tusen vänner (alla är extremt unga tjejer) och ägare av ett stort företag. går igenom hans gästbok: "jag bor i shanghai, när kan du komma hit?", "jag har en kinesisk pojkvän, men kanske jag kan få iväg honom om du vill", "tack för att du är min vän och bryr dig om mig", "tack för ditt smicker", "jag är påväg till dig nu","kan du komma hit?" osv osv i oändlighet. jag blir mkt illa till mods av det faktum att han tagit mig för att vara lyxsökerska bland alla andra. jävla äckelgubbe! dom unga tjejerna gör ett val också, men kan jag bli äcklad eller arg på dem? nä, lite svårt! han däremot är ett jävla svin och han vet mkt väl vad han sysslar med.

det finns inget värre än att råka på en ful slafsig äcklig jävla gubbe tillsammans med en 19-årig brud som sitter helt tyst (uppklädd till tänderna) för att han inte bett henne att tala medan han vräker på om sina affärer. hallå tjejen, är det värt pengarna när du blir behandlad som skit? jävla gubbar! KAN NI BARA ÅKA HEM OCH BÖRJA BETE ER? jag är så jävla trött på att se män anta kinesbrudar för horor (för att dom går på en "västerländsk" gata) eller stå och prata högt om kinesfittor (på restaurang) när dom ALDRIG skulle göra det hemma. eller när dom klär av en brud som är på dejt med sina pojkvän (fast han är ju kines så det gör ju inget) med blicken för att sen garva högt och peka på hennes röv när hon reser sig för att gå på toaletten. ta era liv, tack!



Kommentarer
Postat av: nathan

vidriga värld.. samhället alltså.. när ska skiten sluta vara så enormt mycket större än det som faktiskt är bra?

"lyxsökerska", briljant ord, dock!

miss u .. puss

2010-03-22 @ 15:07:45
Postat av: cami

det finns massa bra saker ocksa. problemet e att dom dar notterna tar sa pass stor plats att man inte lagger marke till alla snallisar. dom tror att dom e kungarna i stan >(



haha tack, inte ere lycka iaf.



missu2 snuttis



2010-03-23 @ 05:18:09
Postat av: August

Världen såg betydligt mycket värre ut för trehundra år sedan. Och av vilken anledning är den bättre idag? Jo, för under århundraden förde kvinnorörelser, fackförbund och andra organisationer en svår kamp för att långsamt men säkert vända samhällsutvecklingen och civilisera samhället. De lyckas varje dag. Fortsätter vi organisera oss kommer den goda utvecklingen aldrig att sluta. Forsätter vi gnälla kommer dock inte ett skit att hända. Noll. Vi kan lika gärna spotta de ryska trafficing-offren eller kinesiska slavarbetarna i ansiktet så länge vi inte organiserar oss för att hjälpa dem (exempelvis skulle vi kunna arbeta för att Europa och USA ska insistera på att deras, eller rättare sagt våra, företag i Kina ska följa FN:s internationella avtal för arbetares rättigheter).



Don't ridicule! Organize!



Kampen går vidare!

2010-03-23 @ 09:15:22
Postat av: sofia

Det värsta är att det är så pass rättfärdigat i Asien för västerlänningar att dra dit och ta sig friheter för att de är på "semester" folk jag träffade på och hängde med, tyckte var schyssta, kunde helt plötsligt föreslå att vi skulle dra på ping-pong-show och förstod verkligen inte tragedin i det hela???!

har du mejlat tillbaka nånting? sätt honom på plats!

2010-03-23 @ 09:22:21
Postat av: August

Det finns en anledning till att svin som denne man kan köpa fattiga människors kroppar, nämligen de kinesiska arbetsföhållandena. Dessa arbetsförhållanden tycker Sverige, resten av Europa och USA är alldeles fantastiska ur en ekonomisk synvinkel vilket är anledningen till att de inte ens insisterar på att Kina ska följa FN:s lagara om arbetares rättigheter. Svenskt näringsliv (och våra pensionsfonder) älskar fattiga kineser som är så desperata att det gärna tar 50-årig kuk i röven för att få lite pengar.

2010-03-23 @ 09:26:22
Postat av: m

Underbar bild. Han ser ut som en parodi på sitt eget släkte.



Du kan hänga ut honom på 4chan. De visar ingen nåd.

2010-03-23 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback