annahita måste till hong kong och köpa smink!



hemma i stan tar det alltid emot när jag ska köpa smink. körde hellre en handkräm i fejset än köpte en ny ansiktskräm. eller så tallade jag martins krämer tills dom tog slut. lol. känns så ovärt att lägga pengarna på en asdyr kräm när man kan köpa asmkt go mat t ex. nu när vi var i hong kong så var det så jävla billigt att det kändes ok att köpa smink. första saken på bilden är inte från hk, fast butiken finns där också. det är någon koreansk dagkräm. har inte testat än, men gillade förpackningen (billig tjej). carmex för 15 spänn. äntligen ett rimligt pris, tack! handkrämen luktar så jävla gott, nämligen citrongräs!!! förpackningen är dessutom MKT FIN! och så den där ysl-concealern. grymt braig, men inte lika billig :(. den där mascaran från elizabeth arden kostade 60 spänn? hahaha. så jävla billig. flaskan längst till höger är en fejssprej. vet inte om den är bra? asbillig iaf. den luktar gott och så känner jag mig liiitteee freshare än sekunden innan liksom. mkt viktigt att stänga munnen när man använder den.
såå...ja, de va min första sminkrecension......riktigt grym om ja få säj dä själv.


Kommentarer
Postat av: annahita

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH



O_____________o



djurplågeriiiiiiiiiii!!! jag vill också till HK!!

Postat av: camilla

JAAA DUU MÅÅSTTTEEE!!!!!!!!!!!!!!! om jag åker dit en gång till kan jag shoppa åt dig? kan ju bli spännande.

2010-03-10 @ 14:44:30
Postat av: Oklart & Diffust

Älskar att Carmex är svindyrt i Sverige men inte kostar någonting i övriga världen. När jag var i USA för några år sedan körde vi runt i en bil i öknen och stannade vid en mack bokstavligen talat in the middle of nowhere. De sålde Carmex. För typ ingenting. Och hemma var det VÄRZTA HAJPEN för att Urban Outfitters precis hade öppnat och sålde det för typ sjuttio spänn, haha. Oh, memories.

2010-03-10 @ 23:04:03
URL: http://okodi.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback