VÄRMEN REGNET FUKTEN HELVETET



Jag svettas som en gris tjugofyrasju. Det går inte att leva här. Nu vill jag hem!!! Svensk sommar *gggrrr*!!!
1a Augusti drar jag hem.

Annars då?

Gymmar en del. Så jävla grym är jag. Idag kom träningsnarkisen/the ring (hon låter håret hänga över ansiktet när hon tränar i sisådär 2h) in i ångbastun. Hon var inlindad i gladpack. Stönade till lite för att det var så jävla varmt. Sedan började hon gå runt i cirklar samtidigt som hon juckade hysteriskt och gav ifrån sig läten ngt i stil med: hö, höö, hööö, hei, hei, hei. Tänkte att snart blir hon en dumpling. Ville gå ut men hon stod med händerna på dörrhandtaget samtidigt som hon ba: LIITE TILL...nngggnnn!!!! Hon är sjuk.

Kommentarer
Postat av: August

JA!!!!

2010-07-09 @ 02:22:48
Postat av: nathan

åå jaa!!

2010-07-14 @ 00:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback