handmodell



förra veckan var jag handmodell. mkt soft. de sminkade mina armar och fixade naglarna. men en annan kille tyckte det var roligare att fota mitt osäkra fejs.

har inte uppdaterat på ett tag nu. utanför pågår det en företagsfest. känner mig inte så jävla pepp på den överhuvudtaget. vill mest sova. imorgon ska jag gå upp tidigt och gå till min syslöjdslärare. hon är fin. vi ska sy ett par shorts till mig. är så jävla trött på tyskhelvetet vi bor med. hon är ett psykfall, men vi försöker hålla god min. hon gör sig illa ganska ofta. det tycker vi är kul. först bjöd martin henne på en godis så en plomb föll ut. sedan stukade hon foten på fest och efter det knät (på fest) och igår råkade vår franska flatti drämma in ett bord i muttan på henne så att hon höll på att dö. så jävla ägd blev hon.

Kommentarer
Postat av: TORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SHIT PÅÅ GREJEN SNART ÄRE BARA EN VECKA KVAR, EN VEEECKA??!?1+ WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHEEEEEEJJJJJJO¨ÅÅÅÅÅÅÅÅ CAMILLSINGBAJSING!

2010-07-20 @ 16:19:40
Postat av: Anonym

du är så jäävla fin också, naken å fin! felåt att jag glömde skriva dä i första pusshäj

2010-07-20 @ 16:20:16
Postat av: annahita

men lilla gullefjun! att man kan vara så söt.

Postat av: Moa

Haha, asså, tyskan... fan vad jag garvade.



Ps. Händerna! Har jag sagt det förr eller?

2010-07-24 @ 10:49:33
Postat av: camilla

vafaan..jag kan inte se när jag får kommentarer längre.



tora: kommer du va hemma då? för vi ses då. vi ska bada!



annahita: :D :D :D :D



moa: haha ja hon är sjuk i huvudet, men det enda vi kan göra är att garva.

2010-07-26 @ 05:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback