sweet



ops, har visst glomt bort att uppdatera den har bloggen. har varit lite busy med att modella t ex (!?). en kille som gatt london college of fashion behovde ett cleant fejs och valde mig. jag fick cashen direkt i handen och fick dessutom valja valfritt plagg. ASJOBBIGT! fanns minst tjugo att valja mellan. jag var safe och korde pa en armlos skjorta, liknande den pa bilden. killen som tog alla bilder heter terry shing och brukar hanga runt har pa kontoret/halla min chef i handen. han e verkligen helt sjuukt trevlig. blir asglad varje gang han kommer in och borja gorma. kolla hans hemsida har
http://www.terryshing.com/

Kommentarer
Postat av: sofia

oh! du är så himla vacker

2010-04-26 @ 20:21:58
Postat av: camilla

wow! tack snuttan!!!

2010-04-27 @ 03:51:45
Postat av: Mathilda

fining!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback