Martin och yoga= nya lovers?


En pinne hade kanske passat bättre, men det fick bli ett träd från Hong kong.

Idag fick jag med mig Martin att pröva på Yoga för första gången. Han var stel som en pinne, men nu djävlar alltså, vi ska bli så jävla hårda och viga. Har aldrig tränat på ett kinesiskt gym förut. Hoppas jag lär mig massa nya gymtermer på kinesiska. Får se om jag vågar mig på maskinerna. Tror inte det! På gymmet är tatuerade inte välkomna, fastän jag såg en anabolasnubbe med världens största röda tribaltatuering iförd brottardräkt *omg*! Dessutom går ingen i omklädningsrummet med handduken lindad runt kroppen. Kändes som om jag blev rövad och könad minst tre gånger. Så nu vet ni...


Kommentarer
Postat av: sofia

haha! wtf? "rövad och könad"

2010-04-21 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback