puss hej



Gallerirundan var fin och mys. Hittade en butik som sålde art deco-möbler. Blev helt till mig i byxan. Ville ha allting. Fick tyvärr inte fota därinne, men det såg väl ut som In the mood for love-filmen i hela butiken. Massa fina skåp och skärmväggar och stolar och gamla fläktar. Var även inne i en butik som restaurerade möbler från 1700- och 1800-talet. Allt var sketafint såklart. Kilade därifrån ganska så kvickt när jag upptäckte en hårig spindel i en liten glasvas och en skitäcklig vattensköldpadda som såg ut som en liten dinosaurie som låg i en blomkruka. Armbandet på bilden köpte jag i en liten butik bland gallerierna. Har så få smycken och det här tyckte jag mycket om. Imorgon ska jag till skolan på hälsokontroll. Man får tydligen inte vistas i landet om man har aids så jag håller stenhårt tummarna.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

skitfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback