ni hao


Dom flesta byggnadsställningar här är gjorda i bambu. Nice.

Provet vi gjorde i skolan för att se vilken klass man ska hamna i var helt på kinesiska. Har glömt så mycket tecken. Allt gick okej tills de sista sidorna som bara var massa text som man sedan skulle svara på frågor till. Herregud. Kommer vara så nervös de första dagarna. Borde plugga tecken redan nu.

Idag har vi varit på Wallmart och köpt frukt vi aldrig ätit förr, en vättbalja och massa nötter. Är lite osäker på frukten. Vet inte riktigt om man ska skala eller hur man bär sig åt. Dessutom upptäckte vi att dom sålde massa asbillig elektronik. Blev sugen på en riskokare och en bärbar dvd-spelare.

Saknar mina kompisar!!! Var är ni? Kan ni inte kommentera åtminstone! Jag vet att ni läser!


Kommentarer
Postat av: annahita

hihi jag är här, jag läser! har inget viktigt att säga dock. det är ju du som är på äventyr! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback