rövirövirövi



Vi satsar på att bli roomies istället. Hoppas, hoppas vi får bo där vi vill bo efter imorgon. Inte många som vill ha par som inneboende kan jag tänka mig, men den här lägenheten är så nice och tjejen som hyrde ut var så trevlig. Ge mig!

Okej. Tydligen har det hänt massa förjävligt där borta i västra delen av det här landet och nu är ännu fler sidor nedstängda. Roligast är att tv4 funkar, men inte stylebykling. Hon är ju så politiskt insatt att det är alldeles för riskabelt att hålla hennes sida öppen. Hennes sida fungerar som ett forum för alla förtryckta muslimer i det här landet. Får använda mig av det där supersega programmet som gör att jag kan ta mig in på alla sidor i snigelfart. Nu tror jag blogg.se är det enda dom inte rört av alla bloggsidor. Ni får inte röra blogg.se! Hör ni det?! Era jävla idioter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback