byggarbetare/snickare



Martin tvättar kläder i handfatet. Jag dricker fanta. Den senaste veckan har bara gått ut på att försöka lära känna den här gigantiska stan. Har ännu inte hittat något förutom några butiker som känns hemma och mys. Imorgon efter att jag gjort inskrivningsprovet (Martin behövde inte ens..) så ska vi besöka en gata som tydligen ska ha små gallerier. Hoppas det inte är ett skämt.

För övrigt är jag så in i helvete trött på alla män som stirrar! JAG HATAR ER FATTAR NI!!! Brukar jag säga hur fula dom är högt varje gång dom glor *moget*. Trodde inte det skulle vara såhär i Shanghai. Trodde inte att jag skulle bli så irriterad, men dom är så jävla oblyga. Kvinnorna tittar bara lite, men världsvant och göllit. Helvete.

Kommentarer
Postat av: annahita

män :(

Postat av: john

lol

2009-09-04 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback