fattavakulvikommerhanärdublirfrisk



martin har feber och jag håller koll/matar honom med kokt vatten. kan inte bli sämre. dessutom håller jag på att svettas bort här inne för att vi måste hålla det varmt så att inte martin fryser ihjäl. vi kan säga att jag också har feber. här ligger vi med feber. martin sover och mår dåligt och jag syr korsstygn, men det går långsamt. jag vill streama hollywood fruar, men internet har också feber kanske. allt är segt och jättelångsamt! vill bara vara inne på fejsan och chatta. önska min blogg hade chattfunktion. vore kul med comments. annars sitter jag inne på gmail och väntar i chatten/på mail. kanske borde börja göra push ups såfort det blir såhär dötråkigt/deppigt.

Kommentarer
Postat av: annahita

men wöö, stackars martin!! allt detta p.g.a. några dåliga grillspett eller vadå?



vilken söt liten grej du syr på förresten!

Postat av: annahita

men wöö, stackars martin!! allt detta p.g.a. några dåliga grillspett eller vadå?



vilken söt liten grej du syr på förresten!

2009-10-07 @ 09:43:26
URL: http://whinar.se
Postat av: camilla

jepp. han är fortfarande svag. jättetråkigt!!!



hihii jag vet, men det är slitigt. man broderar i plast för det ska bli en såndär korthållare. hoppas jag blir klar och att det inte blir jättefult :(!!!

2009-10-07 @ 10:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback