jag går upp en timme efter att hon gått och lagt sig


långskjortan är från en tygmarknad och kappan från neither nor(märke från hong kong).

happ, va ska ja säj. har fått tvä brännmärken på kinden för att jag blev för girig och satt för nära dins värmefläkt från helvetet.

för övrigt är hennes dygnsrytm också från helvetet:
22:00: slutar jobbet? äter middag?
00:00 kommer hem
00:00-04:00 VAD GÖR HON? jag vill veta.
04:00 bråkar med sin kille på skype/micrar ett kläckt ägg(blir alltid väckt här).
05:00 godnatt



Kommentarer
Postat av: annahita

haha, va? TILLAGAR HON ÄGG I MICRON?!

Postat av: cami

ja jag är helt säker!!! micron låter och dagen efter står en kopp med ngt som ser ut som rester av en äggröra och som dessutom är asjobbig att diska. hon är inte så bra på mat...

2009-11-20 @ 06:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback