Äter Mylikes och lyssnar på Marina and the diamonds.



Saknar min rediga garderob där hemma. Vill bara att allt ska finnas där. Hatar småbutikerna i mina kvarter som säljer Chanel-kopior i plastskinn för tusenlappen. Kläderna är inköpta från fejkfabriker. Svindyra kläder gjorda av bajs. Dom här butikerna som ligger i ett område motsvarande Sofo riktar sig till skitrika tjejer som bara vill shoppa lite najz fashion och inte bryr sig om plagget går sönder efter en dag. Åh, fyfan *trött*. Får hänga hos skräddaren då. Din som inte ens vågar gå in i dom här butikerna tipsade mig om kinesiska ebay. Har inte riktigt förstått sidan ännu, men det finns så mycket kläder att man inte vet var man ska börja. Flera miljoner alltså. Gå in på:
http://lady.taobao.com/ om du vill ta dig en titt på lite kinesiskt fashion.

Okej, nu slutade grannen spela. Varför? Har hon paus? Tänker hon börja senare igen? Får panik. Ovissheten alltså. Kan inte relaxa. Idag spelade hon dessutom inte ens en låt. Hon bara slog och slog på tangenterna. Ett helvete var det.

Okej, nu började hon. Skönt. Då vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback