sanningen är lol



hej lovers!
det har blivit helt sjukt kallt här, men ingen snö, vilket är både posi å negi. din åker till paris inatt *avis* för att gulla med sin kille och kvar blir vi med lebbsen kuffy (!!!?!?!??!) och lollo *inte så avis*. din har inte packat än. hon kom hem nyss och räknade ut att hon har exakt en halvtimme på sig att packa för två veckor. gotta love her och hennes stressiga vardag. annars kan jag ju erkänna att jag sitter och streamar första avsnittet av paradise hotell. det går segt som fan, men det känns värt? jag fryser så. det enda jag längtar till är att få gå och sätta på mig fleecepyjamasen och gå och lägga maj.

martin sitter och surfar mat. förstår inte hur han orkar pina sig sådär när han vet att det knappt går att tillaga hälften. istället sitter han och smackar och stönar och bah: guuu sicket fint bröd. titta! pallar inte titta. blir bara hungrig och irri.

pussisar!




Kommentarer
Postat av: annahita

haha, asså nu har du skrivit att de är lesbiska så många gånger att jag börjar tro att du inte gillar lesbiska?! >___~



är de läskiga? osköna? taskiga? fattar ej?

Postat av: camilla

VA e du gillar du lesbiska?!?!? hahahahaha nej är på extremskämtnivå!!! SORRY!!! är bara litelite irri på dom. först skulle dom tydligen bo här i två veckor. dom bah: nej, vi ändrade oss vi ska bo hos er i en månad(alltså din får har hut mkt gäster hon vill, men en månad. tycker det är lite osoft att anta att man kan bo hos någon i en månad) och sen så tänkte dom: nej vi komemr över jul, fastän vi planerat att min familj ska komma och bo här när din är bortrest och vi försökte säga till dom en miiljongångeer att vi kommer bli sju pers i vår trea HINT HINT. så nu har jag haft ångest över att mina extrema gosegosjulplaner kunde fara åt helvete, men idag fick jag iaf veta att dom flyttar tille n kompis iaf några dagar kring jul, TACK phew. dom är säkert assköna. blir bara irri att jag måste hämta disk från dera srum hela tin för att porslinet tar slut i köket. pallar inte säga till. vill inte att dom ska känna sig ovälkomna haha.

2009-12-17 @ 23:59:42
Postat av: annahita

åh men oj, STÖRIGA BRUDAR!!! fifan. fattar att du är irriterad.

2009-12-18 @ 17:00:00
URL: http://whinar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback