är så avis på martin som såg en hund idag med badmössa åkandes i en cykelkorg


vogue uk jun 09.


tror jag håller på å få en finne i pannan. asså vad faaaan. jag vill ba ha jämn färg i hyn och silkeshår. känner mig så fuuuuul. orkar inte med mer monsunregn. nu fåre fan va. vill ba va lite fräääääsch. lägger upp en bild här på en fräsch tjej istället. kolla mjölkhyn *mumz*

butchlesbisarna som bor inne på dins rum har exakt likadan frisyr och likadana kläder. för övrigt är det extremt poppis här att matcha sin partner. något som underlättar är att vissa butiker säljer kill- och tjejversioner av plagg. 到底为什么?!?!?!?!?!?!



Kommentarer
Postat av: Jessika

HIHI, storlek 35-36 skrev jag där borta, om du skulle missa det :P



Kan du typ skriva ett inlägg med vad du önskade dig nu igen, det dära du mejlade Per typ, ja :D

2009-12-15 @ 18:35:34
Postat av: Jessika, again !!

typ vad önskar sig Martin ? Som typ inte kostar typ 5000 spänn :3

2009-12-15 @ 18:36:17
Postat av: camilla

du behöver inte köpa något till mig jessika, men du kan be mami skicka med stödpengar till mig genom dig.



martin önskar sig toffifeee....

2009-12-16 @ 01:26:42
Postat av: camilla

vad betyder :3 smileyn? ser ut som ett rövfejs.



kan du skaffa en mail?



varför har du storlek 35/36? jag antar att du har 35? eller? om jag köper något i 35 kommer det vara för litet då? eller är 35 alltid perfekt? berätta. eller ska jag köpa 36 och låta dig växa in i dom så får du gå som ett miffo tills dess?

2009-12-16 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback