我爱瑞典!!!!!!!!!!


hej här är jag i vårt rum, i min nya frisyr. gissa vilken sida av sängen som är min? inte den med bajsbruna sönderbrända ljus iaf.

hej kompisar!!!
om en vecka eller så så kommer min familj hit! gii vad jag längtar till julafton (och godiset jag ska få). inte för att jag känner något av julen, men det kommer bli grejt!!! tyvärr ska dins lebbbon till kompisar bo här när hon är bortrest (niize surpriseee) så det blir extra myz :(. pallar inte, men det är bara å bite ihop. dom är säkert asgulliga (när dom är döda). nä, skoja (eller gjorde jag?). men jag ska kräva guidad tur i hong kong av dom!!!

annars rå...drack glögg med lite polare här hemma igår. blev bakis. hahaha. åkte till qipu lu en gång till. herregud. vill köpa en massa gullligt till jessika, men jag måste tagga ner. jag kanske är helt ute ur fashionsvängen bland kidsen i sthlm. vill bara köpa gulliga tröjor med öron på :/ och uggs. va haru för skostorlek jessika? lolz. asså tänker inte köpa uggs om du trodde det. verkligen inte! eller? det fåru aldrig veta.

fyfan *trött på maj själv*












Kommentarer
Postat av: annahita

hahah, vad söt du är när du skriver sådär!



vad kul med besök. fan jag vill så gärna komma över, filar fortfarande på en finansiell plan för eventuell resa. men det kan bli svårt.

Postat av: cami

nawe du e sööt!



ja se över dina tillgångar och sen kommeru hit.

2009-12-14 @ 13:59:50
Postat av: Jessika

35-36 :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP



Typ ööh ja :DD

2009-12-15 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback