asså fifan. ska di komma rök ur munnen när man går på toa?


gick igenom gamla bilder och hittade den här myspysbilden från när vi precis hade blivit ihop och jag bodde i fagersjö.


jag har gått halvt i ide som går och lägger mig runt nio. runt åtta är jag glad för att klockan snart är nio och sätter på mig pyjamasen och frågar martin om vi inte ska sova snart (HAHA deppig tjej.nu). en riktig bäbis är jag, men jag står inte ut med kylan här hemma. jag går mest runt och ojar mig över mina domnade kroppsdelar. såg att dom sålde täcken fast med ärmar på så att man kan röra sig fritt och fortfarande vara varm i en affär här i närheten. kändes som om den va gjord för mig. zåååå gryyyymmmmt *ba måste ha NU*

annars rå? jo, det ser ut som om vi åker och hälsar på släkten i beibei över nyår. då ska jag få träffa mitt kusinbarn och morfar!

*går å lägger mej*

Kommentarer
Postat av: john

stackarn! varför letar ni inte efter nå nytt ställe då?

2009-12-21 @ 18:16:36
Postat av: Caroline

Hej Camilla!



Du får tala om för Martin att du önskar dig ett sånt där täcke av honom i julklapp! Vad använder man för typ av påslakan till ett sånt täcke föresten? Inget påslakan alls?

Bebisen som bor här går inte o lägger sig klockan åtta. Hon sover inte vid nio. Om kvällarna håller hon låda. Prövar stämbanden. Och är vaken länge och seeent!

Ha en riktigt trevlig jul och nyår!

Kram

Postat av: camilla

john: tyvärr är det såhär kallt om man inte hyr en splitterny skitdyr lägenhet och det har jag inte råd med. det finns inga element i hela södra kina av någon lol anledning, fastän det är mkt mer ekonomiskt samt asmkt bättre för miljön (aircon är värsta energisugarna). antar att dom som pungar ut för husen inte vill punga ut för att någon ska installera element.

2009-12-22 @ 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback