Dödade nyss en jätteinsekt på toaletten med min flipflop. Martin är jätterädd för insekter har det visat sig. Nu vet ni det.

Idag var vi på registrering på skolan. Det tog tre timmar. Firade det med ett misslyckat försök att ta sig till polisstationen. Hoppade ur taxin mitt på vägen. Slösade 11 spänn! Blev på dåligt humör. Köpte kinesiska Elle för 20 spänn. Blev gla! Lyckades ordna lite papper från hotellet att ta med mig till polisen. Blev gla igen! Det är svårt att göra språkliga framsteg när man fortfarande inte känner en kotte, men jag försöker va. En bra sak är väl att vi bor utanför stan utan några västerlänningar i sikte. Därför stirrar också folk på oss. Framförallt männen. Jag vill ge dem fingret.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha! fan va loligt. världen är knäpp

2009-08-31 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback