party party


Glömde berätta om utekvällen. Vi var på Glamour bar som sagt. Lagom stekigt sådär. Martin gav sin myntsamling till en flicka som sålde laserpekare med sin mamma utanför stället. Kändes lite mer ok. Hamnade på något dubbelt så flådigt ställe på 24e våningen som hette Mint. Där fanns det hajar i stora akvarium som lyssnade på dunka dunka :/ Martin sa att årskortet kostade 6000. Som hittat! Kinesiska tjejerna var hett eftertraktade. Mkt hångel uppåt väggarna. Västerländska män och kinesiska kvinnor. Kändes lite konstigt. Hade i alla fall skitkul och träffade jättefina människor. En av dem var en kvinna som visade sig vara uppväxt i samma byhåla som min mamma. Helt sjukt! Hon blev helt till sig. Vi ska ta en kaffe. Hon påminner jättemycket om Victoria Lapsee!!!

Kommentarer
Postat av: Jing

JÄVEL!!!!!!! när fasiken åkte du till KINA!!!!!!

Fett kul!!! E d kul? när börjar du skola?



Puss Jing

2009-09-01 @ 12:28:07
Postat av: camoo

hej!! jag åkte förra veckan :P Jag har kul ja!!! jag börjar skolan på riktigt på måndag. vad ska du göra för ngt? åka hit?

puss

2009-09-01 @ 15:17:08
Postat av: lappi

ÅHHH! är dom lika gamla? är de systrar?

2009-09-30 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback